Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 1

1
ISBN:0-8058-3822-8
Naslov:Beyond constructivism : models and modeling perspectives on mathematics problem solving, learning, and teaching / edited by Richard Lesh, Helen M. Doerr
Impresum:Mahwah, N.J. : Lawrence Erlbaum Associates , 2003
Materijalni opis:xii, 597 str. : ilustr. ; 24 cm
Jezik:engleski
Napomena:Bibliografija: str. 557-582
Ključne riječi:učenje matematike * podučavanje matematike
UDK:159.9
APA CC:3550
Ostali autori / urednici:Lesh, Richard A. ; Doerr, Helen M.
Signatura:C-304
Inventarni broj:155/2005
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za psihologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/psihologija
MFN:4841

Upit: PersonalName_swish=(Lesh Richard A. )

login